ЗНАЙТИ ПОСЛУГУ:
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

Тепер в нас є КЕШБЕК!

Любі клієнти!

Раді повідомити, що тепер в нас є Програма Лояльності!

А це означає, що на всі ваші замовлення буде нараховуватись КЕШБЕК,

у вигляді 5% від суми кожного замовлення.

За подальші замовлення ви зможете розраховуватися вже накопленими бонусами!

 

Стаємо кращими для ВАС!

Чекаємо вас в нас на пунктах або відправимо кур'єра.

Ваш ЦЕХ

Уточнити деталі і замовити кур'єра можна за телефонами:

+ 38 (067) 481-97-37

+ 38 (050) 380-18-33

Наші адреси:

вул. Верхній вал, 2а

вул. Січових стрільців, 23

вул. Регенераторна, 4, корпус 10 ЖК Комфорт Таун

вул. Михайла Драгомирова, 20 ЖК Новопечерські Липки

Дніпровська набережна, 12 ТРЦ River Mall

просп. Романа Шухевича 2Т ТРЦ Sky Mall

вул. Здолбунівська 17, ТЦ Rive Gauche, 2 поверх

вул. Архітектора Вербицького 1, ТЦ NEW WAY

вул. Сім’ї Сосніних 17, ТЦ Ашан

Бориспіль, вул. Київський Шлях, 67. ТЦ ПаркТаун, 1 поверх, ззовні, праворуч від входу

 

Офіційні правила програми «ЦЕХ -це лояльність»

Загальні положення

  1. Офіційні правила програми «Цех – це лояльність» (надалі - Правила) регулюють основні принципи і умови функціонування програми «Цех – це лояльність»  ЦЕХ  (надалі – Компанія)
  2. Терміни та визначення

В даних Офіційних правилах програми «Цех – це лояльність» використовуються наступні терміни:

Клієнт – споживач послуг, який отримує їх здаючи речі в хімчистку ЦЕХ, зареєстрований у  внутрішній системі реєстрації (АГБИС).

Основні послуги Компанії – Послуги з хімічної обробки та ремонту речей, які Клієнти отримують від Компанії згідно Правил отримання послуг.

Додаткові послуги Компанії – усі Послуги, які надаються від імені Компанії на території хімчистки.

Програма «Цех – це лояльність»  – програма заохочень Клієнтів Компанії, в рамках якої учасники програми мають можливість отримувати кешбек при використанні послуг Компанії, а також накопичувати та використовувати бонусні кошти на відповідних умовах.

Правила програми «Цех – це лояльність» – документ, який визначає умови і порядок участі в Програмі.

Учасник програми «Цех – це лояльність»  (надалі – Учасник) – Клієнт Компанії, який бере участь у Програмі «Цех – це лояльність» на умовах, викладених в даних Офіційних правилах програми «Цех – це лояльність»  .

Бонусні кошти – кошти, які зараховуються Учаснику на «Цех – це лояльність» рахунок і списуються з нього, на підставах, передбачених даними Офіційними правилами програми «Цех – це лояльність».

Бонусний рахунок (надалі Рахунок) – рахунок Учасника Програми «Цех – це лояльність», на який, в відповідності з даними Офіційними правилами програми «Цех – це лояльність», зараховуються і з якого списуються бонусні кошти.

Нарахування (отримання) бонусних коштів – процедура, в результаті якої відбувається збільшення кількості бонусних коштів на бонусному рахунку Учасника на підставах, які передбачені даними Офіційними правилами програми «Цех – це лояльність».

Списання (використання) бонусних коштів (надалі Кошти)  – процедура, в результаті якої відбувається зменшення кількості бонусних коштів на бонусному рахунку Учасника на підставах, які передбачені даними Офіційними правилами програми «Цех – це лояльність» коштів на бонусному рахунку.

Згоряння коштів – процедура, в результаті якої відбувається згоряння бонусних  коштів на бонусному рахунку Учасника на підставах, які передбачені даними Офіційними правилами програми «Цех – це лояльність».

Анулювання коштів – процедура, в результаті якої відбувається анулювання бонусних коштів на бонусному рахунку Учасника на підставах, які передбачені даними Офіційними правилами програми «Цех – це лояльність».

Інші терміни, які використовуються в даних Офіційних правилах програми «Цех – це лояльність», вживаються в значеннях, які зазначені в Правилах отримання послуг.

  1. Основні положення і реєстрація
    1. Програма «Цех – це лояльність» діє з 01.08.2021р. на постійній основі, якщо інше не вказане Компанією.
    2. Всі Клієнти, які на момент старту програми «Цех – це лояльність» є Клієнтами Компанії та зареєстровані, автоматично є учасниками програми «Цех – це лояльність».
    3. Всі Клієнти, які на момент старту програми «Цех – це лояльність» не є Клієнтами Компанії та не зареєстровані, стають учасниками Програми після реєстрації будь-яким шляхом, визначеним як спосіб реєстрації у цих Правилах.
    4. В момент набуття статусу Учасника програми «Цех – це лояльність» Клієнту відкривається бонусний рахунок для обліку нарахованих і витрачених бонусних коштів. Активація Рахунку відбувається автоматично.
    5. Кожен Учасник може мати тільки один бонусний рахунок в Програмі «Цех – це лояльність».
    6. Реєстрація для отримання послуг Компанії відбувається в прийомному пункті з наданням певної інформації
    7. Ідентифікація клієнта відбувається за допомогою номеру телефону або ПІБ, які надаються після реєстрації та зберігаються у внутрішній системі АГБИС
    8. Використання бонусних коштів при отриманні послуг компанії  можливе тільки після ідентифікації за допомогою номеру телефону/ПІБ або номеру останнього замовлення
  2. Бонусні Кошти та Рахунок
    1. Розрахунковою одиницею Програми «Цех – це лояльність» є бонуси на бонусному рахунку. Співвідношення бонусів на бонусному рахунку  до гривні складає: 1 (один) до 1 (одного).
    2. Бонусні кошти нараховуються на рахунок наступного дня після оплати останнього замовлення
    3. В разі неотримання послуги (відмова від отримання послуг) бонусні кошти не нараховуються.
    4. Термін дії кожного бонусу на бонусному рахунку 1 (один) рік з моменту нарахування. На наступний день по закінченню вказаного терміну Кошти згоряють (видаляються з бонусного рахунку).
    5. Кошти не можуть бути передані третім особам.
    6. Учасник не може отримати кошти з бонусного рахунку в грошовому еквіваленті в готівковій чи безготівковій формі.
    7. Рахунок Учасника і нараховані Кошти не можуть бути об’єднані з Рахунками і Коштами інших Учасників Програми.
    8. Інформацію про Кошти (їх нарахування, списання) можна отримати в програмі «Мій кабінет» або у
  1. Нарахування бонусних Коштів
    1. Учасник Програми «Цех – це лояльність», має право на отримання Коштів за виконання наступних дій:

Отримання послуг Компанії (основних): нараховується при користуванні послугами хімчистки у розмірі 5% від суми витрат Клієнта

 

А також за інші дії, визначені Компанією як дії для нарахування Коштів.

 

  1. Клієнт може бути учасником додаткових акцій від Компанії, за умовами яких може нараховуватись додаткова кількість бонусних коштів на Рахунок Клієнта.
  2. Програма «Цех – це лояльність» є накопичувальною.
  3. Бонусні Кошти нараховуються на бонусний рахунок Клієнта автоматично.
  4. Списання бонусних коштів
    1. Учасник має право використати нараховані бонусні кошти до моменту їх згоряння в програмі «Мій кабінет»
    2. Використання бонусних Коштів Учасником можливе за умови їх наявності та доступності використання на Рахунку Клієнта.
    3. Використання Коштів Учасником можливе на Послуги Компанії
    4. Використання бонусних коштів на послуги Компанії відбувається в момент оплати отриманих послуг  за умови їх наявності на Рахунку Учасника.
    5. Списання коштів з бонусного рахунку можливе тільки цілими числами. Копійки недоступні для використання, але вони накопичуються на Рахунку і при складанні цілого числа можуть бути використані Учасником.
    6. Використання Коштів на послуги Компанiї – це врахування Коштів з бонусного  рахунку учасників Програми в рахунок часткового або повного (але не меньше, нiж 1 грн. від вартості послуги при використанні на придбання послуг).
    7. При використанні Клієнтом промокоду від Компанії для оплати послуг, а також за участі у спеціальних пропозиціях використання коштів з бонусного рахунку неможливе.
  1. Згоряння і анулювання Коштів
    1. Бонусні кошти згоряють якщо закінчується термін їх дії, зазначений в п. 4.5 даних Офіційних правил програми «Цех – це лояльність».
    2. Кошти можуть бути анульовані у разі здійснення Учасником дій, які суперечать правилам надання послуг та/або офіційним правилам «Цех – це лояльність»
  1. Права і обов’язки сторін
    1. Компанія має право на проведення в рамках Програми Спеціальних Акцій для Учасників.
    2. Інформація щодо проведення в рамках Програми Спеціальних Акцій для учасників надається на офіційному сайті Компанії або іншим доступним для Учасника способом на вибір Компанії.
    3. Компанія має право без повідомлення припинити участь в Програмі «Цех – це лояльність» будь-якого Учасника в випадках: недотримання Учасником Офіційних правил програми «Цех – це лояльність»

 

В ДОДАТКУ ЦЕХ ЦІНИ НИЖЧІ

Насолоджуйтеся життям.
А ми подбаємо про ваші речі!
Ще зручніше зв'язатися з нами - через наш додаток