ЗНАЙТИ ПОСЛУГУ:
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

Квитанція-договір

Клієнт приймає умови, що:

  1. На виробах після хімічної чистки можлива наявність дефектів (які вказані в квитанції) та прихованих дефектів, що виникли в процесі носіння і були непомітні до чищення (через бруд або особливості конструювання) та виявлені після (ДСТУ 201-03-96). Наприклад: – линяння внутрішніх вставок; – пошкодження тканини чи кольору, приховані до того брудом; – білясість; – дефекти через погане закріплення наповнювача чи його якість; – погіршення стану пошкодженої раніше фурнітури; – часткова втрата кольору; – заласованість на вовняних виробах.
  2. Вироби без маркування (яке містить символи по догляду), з неповним або невірним маркуванням, або тим, що забороняє хімічну чистку чи прання – приймаються тільки за згодою Клієнта (“Прийнято за бажанням Клієнта”). При цьому Клієнт приймає на себе всі ризики, пов’язані з втратою виробом товарного вигляду, проявом дефектів, пошкодженням, які виникли внаслідок застосованої Виконавцем Послуги доступного технологічного методу обробки.
  3. У випадку відсутності на маркуванні виробу інформації щодо проведення декатування тканини, Виконавець не несе відповідальність за можливе зсідання виробу. Декатування тканини – це волога і теплова обробка перед пошиттям виробу. Цей процес проводять для запобігання зсідання тканини, зміни форми і розміру після чистки.
  4. У випадку сильного зносу (75% і більше) та старості виробу, Виконавець не може відповідати за можливі механічні пошкодження в процесі чищення та ремонтних робіт.
  5. При наявності на виробі незнімної фурнітури: кнопок, бігунків, накатки на тканині, блискавки, незнімного декору, виконавець Послуги знімає з себе відповідальність в разі її пошкодження або втрати виробом товарного вигляду.
  6. Виконавець попереджає Замовника про те, що не несе відповідальності за результат після виконання Послуги, якщо відбувалось самостійне чищення виробу Виконавцем вдома чи попередня обробка в іншій хімчистці.
  7. Дефекти та недоліки, які неможливо прибрати повністю (ДСТУ 201-03-96) – плями від гелевих чорнил; – пото-сольові та пото-жирові витравки кольору (жовтизна); – линяння після прання, жовтизна і сірість на матеріалі підкладу внаслідок інтенсивного тертя; – вигорання тканини; – витирання волокон з порушенням структури тканини; – пошкодження від молі; – сліди від заломів тканини внаслідок неправильного сушіння; – усадка і звалювання пуху, пера і синтепону (зменшення об’єму); – фарбування пуху і пера всередині виробу; – плями від крові.
  8. Сторони дійшли згоди, що якщо Замовник протягом узгодженого терміну, який становить один рік (365 днів) і визначається з дати видачі Замовлення, не забирає у Виконавця виріб, дана обставина кваліфікується як відмова Замовника від прав власності на виріб в порядку ч.1 ст. 347 Цивільного кодексу України.
  9. Оціночна вартість Виробу визначається за погодженням Замовника і Виконавця з урахуванням % зносу*.

Якщо Виріб оцінюється Клієнтом у суму понад 5000 грн або на виробі відсутнє маркування, він приймається в роботу по пакету послуг категорії PRO.

Пакет послуг категорії PRO передбачає: проведення проб на обробку (на випадок линяння, підбір оптимальних засобів чищення та програм), індивідуальний супровід процесу чистки головним технологом, ручні роботи з чищення та дрібний ремонт, прасування, пілінг, тонування.

При виникненні форс-мажорних ситуацій компенсація буде розрахована за наданими клієнтом документами, які підтверджують вартість виробу. Якщо такі документи відсутні, сума компенсації буде розраховуватись з середньоринкової вартості виробу з урахуванням % зносу.

Якщо вартість виробу перевищуватиме 15000 грн і Замовник не надасть документів, що підтверджують вартість, Виконавець має право передати виріб на аутентифікацію незалежним експертам*. У випадку, якщо експертиза не підтвердить оригінальність виробу, компенсація вартості відбувається, виходячи з суми 5000 грн з урахуванням % зносу. Якщо оригінальність виробу буде підтверджена, сума компенсації вартості розраховується, виходячи з середньоринкової вартості виробу з урахуванням % зносу.

При виплаті компенсації вартості виробу – виріб залишається у Виконавця послуги.

*незалежними експертами вважаються: виробник, продавець виробу, експерт-аутентифікатор.

У разі відмови Клієнта від пакету послуг категорії PRO, Виріб приймається за пакетом STANDART (потокова чистка згідно маркування та рекомендаціям виробника) з узгодженою вартістю до 5000 грн. В такому разі сума компенсації при виникненні форс-мажорних ситуацій буде розраховуватись з вартості 5000 грн з урахуванням % зносу.

  1. Замовник проводить оплату послуг Виконавця в момент оформлення Замовлення в повному обсязі. Як виняток з цього правила, сторони можуть узгодити інший порядок розрахунків, який відображається в цьому замовленні нижче.
  2. Гарантійний термін на надання послуги хімчистки / прання – 5 (п’ять) календарних днів, з дати фактичної видачі виробу, відповідно до Законодавства України (ДСТУ 201-03-96 / ГСТУ 201-04-96 відповідно). Гарантійний термін для перефарбованих виробів – 10 (десять) календарних днів, з дати фактичної видачі виробу, відповідно до Законодавства України (ДСТУ 201-09-98).

Гарантійний термін на Послуги з ремонту текстильних виробів – 5 (п’ять) календарних днів, з дати фактичної видачі виробу Клієнту.

  1. Термін безкоштовного зберігання виробу Замовника, переданого Виконавцю для виконання послуги, становить при оплаті повної вартості Послуги в момент оформлення Замовлення – 15 календарних днів.

При зберіганні понад зазначені терміни нараховується плата в розмірі 10 грн (за кожен виріб в Замовленні) за кожний наступний день, яка стягується одночасно з видачею Замовлення.

  1. Хімчистка ЦЕХ надає високий рівень послуг і робить РЕЧІ ЯК НОВІ.

Речі як нові – це речі без видимих слідів носіння. Почищені, попрасовані, запаковані.

 

Дякуємо, що уважно ознайомились з вищевказаною інформацією. Хочемо зазначити, що ми надзвичайно відповідально ставимось до якості надання своїх послуг. Цей документ був складений в першу чергу для того, щоб підкреслити чесність, прозорість та відповідальність наших з вами взаємин. Безмежно вдячні вам за довіру та вибір. Цінуємо це та запевняємо, що в будь-яких незрозумілих ситуаціях ми готові піти вам назустріч та владнати все способом, який вас влаштує.